Workouts

Tom en Janou hebben een aantal workouts opgenomen die u online kunt volgen. Dus gaan we jullie via deze weg lekker actief en fit houden. Zo kunt u thuis fysiek fit blijven !

Tips:
- Zorg er weer voor dat je opgewarmd bent voordat je begint.
- De workouts zijn niet lang, maar door de korte rustpauzes erg intensief. Heb je energie over, herhaal de workout nog 1 of 2 keer. Blijf jezelf uitdagen voor het beste resultaat.
- Spieren hebben rust nodig. Zorg daarom voor een dag (actieve) rust om de spieren te laten herstellen. Mocht je graag elke dag willen trainen, wissel dan de buikspiertraining af met de krachttraining.
- Vergeet de cooling-down niet, deze zorgt ervoor dat je na de training of gedurende de dag even tot rust kan komen. Daarnaast werk je aan je flexibiliteit en mobiliteit, wat kan helpen ter preventie van blessures.

P.S. Mocht je vragen hebben over de training, kun je ze altijd stellen. Suggesties over oefeningen of trainingen die je graag zou willen zien, zijn altijd welkom.

Warming-up

Deze video bevat een warming-up die je thuis mee kan doen, om even de spieren warm te maken ter voorbereiding op de training. Een warming - up is belangrijk ter preventie van blessures en zorgt ervoor dat je de oefeningen van het volgende filmpje makkelijker kan uitvoeren.

Intensievere Warming-up voor de liefhebber

Deze video bevat een warming-up die je thuis mee kan doen, om even de spieren warm te maken ter voorbereiding op de training. Een warming - up is belangrijk ter preventie van blessures en zorgt ervoor dat je de oefeningen van het volgende filmpje makkelijker kan uitvoeren.

Thuis Workout | Kracht Uithoudingsvermogen

Zorg ervoor dat je opgewarmd bent voordat je aan deze workout begint, om blessures te voorkomen! Ook zorgen warme spieren ervoor, dat je deze oefeningen makkelijker kan uitvoeren. Zie de website voor warming-up voorbeelden.

Workout 1: Kracht | Spierversterkende oefeningen voor het hele lichaam.

Workout 2: Buikspiertraining | Om de buikspieren flink te laten branden.

Cooling-Down.

Om even bij te komen van de training of om de flexibiliteit te trainen op elk ander tijdstip van de dag.